یزدفردا "مهندس مقوم مدير عامل شركت مخابرات استان يزد در نشست با اعضاي كميته اجرايي برگزاري سومين المپياد ورزشي كاركنان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و اعضاي تيم واليبال پيام مخابرات استان يزد با بيان مطلب فوق از كليه ي اعضاي كميته هاي اجرايي برگزاري اين المپياد تقدير و تشكر كرد و افزود : برگزاري شايسته و با صلابت اين المپياد، توان اين شركت را در برگزاري برنامه هاي اجرايي فعاليتهاي ديگر را دو چندان كرد.

در ادامه اين نشست هر يك از مديران كميته هاي ده گانه كه نقش بسزايي در برگزاري اين مسابقات را داشتند، برگزاري اين المپياد را خوب ارزيابي و از زحمات مدير عامل شركت تقدير و تشكر كردند.

در پايان به كليه ي مديران كميته ي اجرايي ، مدير، سرپرست و بازيكنان تيم پيام مخابرات استان يزد به رسم ياد بود لوح تقدير اهدا شد.

شايان ذكر اينكه ،‌ شركت مخابرات استان يزد از 8 اسفند ماه سال جاري به مدت يك هفته ميزباني سومين المپياد ورزشي كاركنان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات دررشته واليبال مردان را بر عهده داشت.

و رسانه ها نیز در انعکاس اخبار مربوط به این مسابقات همراهی و تعامل خوبی داشتند که بدینوسیله یزدفردا به آنان خسته نباشید عرض می نماید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا